Mudanya’da yaşıyorum. Dün depreme şahit olduk kucağımda bebeğimle hiçbir şey yapamadım. Donakaldım. Ailem Ankara’da yaşıyor eşim ailemin yanına getirdi. Yaza kadar kalayım diyorum ama bütün düzenimde bursada kaldı napcağımı bilmiyorum korkumu da aşamıyorum :(