Rumeysa_18 Yıllardır hep ağdaya kuaföre gidiyorum ama Doğum yaptıktan sonra çıkmak çok zorlaştı jilete başlamak istiyorum bebeğim büyüyünce de lazere gideyim diyorum jilet önerileriniz var mı bu kadınlara özel olanlardan kullanan var Mı
gayeceee Rumeysa_18 lazere gidecekseniz jilete başlamanız daha iyi çünkü jilet tüyleri kalınlaştırdığı için lazer daha iyi görüyormuş
Gokcenin_annesi Rumeysa_18 venüs ün 4 bıçaklısını kullanıyorum (mor olan gayette iyi ötekilere göre yani) bi kaç ay sonra philips lumea almayı düşünüyorum.
Zerr Rumeysa_18 ben arada eşimin kullandığı jiletten alıp kullanmıştım 3-4 bıçaklı daha pürüzsüz yapıyor 😎 ama çıkış süresi bence senin kıl yapına göredir değişmez
Rumeysa_18 gayeceee ağdaya sürekli para vermekten bıktım ve oğlum büyüyünce giderim diyorum . Lazer en mantıklısı bence ben daha ağdaya para vermiyim hiç
gayeceee Gokcenin_annesi aşırı şekilde öneririm evlenmeden önce almıştım hamile kalana kdr süper gitti 2 yıl rahattım şimdi tekrardan başlayacağım
Sehers Rumeysa_18 gillette-simply-venus kullanıyorum bende ama bulamadigimda başka marka üç bıçaklı alıyorum yine. Bekarligimdan beri kullanıyorum sonum ne olur bakalim
PonciKom Rumeysa_18 vala ben kadınlara özel olanı evlenmeden once basladım 3 senelık evlıyım onla yapıyorum lazere dalan gıttımde bırakmıştım kadınlara özel olan kesmıyor heryere girio cok rahat puruzsuzde oluyor
Symtkn Gokcenin_annesi ben kullanıyorum bacak ve koltuk altında güzel sonuç aldım ama özel bölgede alt kısmı görmüyor
Aibben Benim Tavsiyem Lazere git. Ve Lazere gittiysen jılet asla kullanma. Jilet Kalın yapıyo ve sorun oluyo Lazere gittiysen.
Gokcenin_annesi Symtkn aslında benim için özel bölge önemli bacak ve koltuk altını boncuk ağda ile alıyorum sırf onun için alacaktım. Nasıl görmüyor peki siz kullanıyormusunuz.
tuubadem Symtkn bende rowentanın lazer epilasyonunu aldm ilk kullandm ikinci kullanım iki hafta sonra bakalım nasl olacak jilet kullanıodm bn de