Eeebru Eeebru ben kaynadıktan sonra kısık ayara alıp yapıyorum öyle olmada daha da zaman anlamında kısa olabilir
Yetersavass Dilararden ilk düdüklüm olduğu için pişirme süresi bana göre çok iyi ben memnunum bugün kelle koydum 45 dakikada yumuşacık oldu
Benbiranaolmak yorgunanneeeee geceden islandiginda 1 saate pisiyor aslinda bende duduklu kullanmiyorum