İyi geceler annelerim 💓
Ya benim ciddi derece de düdüklü tencere korkum başladı, bir de fasulye nohut felan pişirmek çok zahmetli geliyor. Bebelerle zaten işler olması gerektiğinden uzun sürüyor. Bu yüzden fissler almayı düşünüyorum. Patlamama garantisi veriyor, bir de çok kısa sürede piştiğini iddia ediyorlar. Kullananlar deneyimini yazarsa çok sevinirim. Eğer gerçekten bir al benisi yoksa o kadar para vermek istemiyorum. 🙏🏻🙏🏻