Leyla0613 hiç sıkmayın canınızı, hepimiz aynı şeyleri yaşadık inanın. 3 gün ciddi sabır gerekiyor, hatta ilk 3 gün ben tuvalete yapmamasını bile göze almıştım, her üzerine kaçırdığında ağlıyordum ben beceremicm diye ama 4.gün kendisi önünü tutup çişini geldiğini söyledi. Ben bebek klozeti almıştım heveslendin diye ama oğlum sevmedi o nedenle alaturka tuvalete götürmeyi denedim hemen kaptı. Klozeti sevmemesini de şuna bağlıyorum, pipisini aşağı doğru tutmasımgerek ki dışarı sıçramasın, onu beceremeyip ikidebir çişini geri tutuyordu ama alaturka tuvalet cidden bizde çok işe yaradı