Merhaba kızlar
Oğlum 2 buçuk yaşında. Bezi kuru kalkıyordu , bez takmak istiyor ama bezi değiştirirken yarım saat uğraşıyordum, kakasını ve çişini söylüyordu bende bunlara güvenerek hazır diye düşündüm. Bir aydır klozet adaptörü, renkli çamaşırlar almıştım sürekli anlatıyordum oğlum da heveslenıyordu ama bezi çıkarmak istemiyordu. Dün gece oğlum bezlerin bitti yarın artık tuvalete yapmaya başlıyoruz sen büyüdün v.s anlattım. Bu sabah kalktı öyle üzgün ki anlatamam çıkarılım mı bezi dedım çığlık kıyamet neyse tamam dedım. Birkaç saat geçti eğer bezini çıkarıp tuvalete yaparsan sana süpriz dedım. Sevdiği bir çikolatayı verecektim. Hemen tamam dedi oğlum çıkardı ama klozete yapmadı. Baya kaçırdı ama tam yapmıyor yarım yarım. Asla klozete yapmıyor bildiğiniz tutuyor. Öyle moreli bozuk ki stres var üzerin de. Benden de kaynaklı bence bende soruyorum çünkü sürekli . Oyun oynamıyor sanki hasta gibi. Neyse klozete geçtik tekrar klozet soğuk bu sefer oturmam soğuk diyor. Lazımlık getırdım salona koydum ona da oturmak istemedi. Heryer örtü sabahtan beri kaç makine çalıştırdım sayamadım. Bir yandan kurutma çalışıyor. Kakasını tutuyor kabız olacak diye korkuyorum. Baktım ki bu iş kışın yapılacak iş asla değil. Oğlum da bence hazır değil. Bahar yaz gibi yapalım bu stresi yaşamayalım dedim. Takalım mı bezi dedim tak anne dedi. Taktığı gibi bezi doldu taştı saatlerce çişini bile yarım yarım yapmış tutmuş hep. Bilmiyorum tuvalet süreci çok zor böyle böyle alışacak ama kışın yapılacak iş değil bence. 3 yaşında olacak yazın o yaşlar da bırakan anneler süreç nasıldı sohbet etmek istedim.