Bebetonunmotheri valla ben ıslak havlu koyuyorum bazende bebeğimin yıkanan kıyafetlerini yattığı odaya asıyorum zaten bebek deterjanı bir zararı yok odayı da nemli tutuyor ama kıyafet olmadığında sıcak suyla havluyu yıkayıp sıkıp peteğe asıyorum. Bir de bir kaseye su ve tuz koyuyorum onu da peteğin üzerine koyup tuz küresi yapıyorum suyu azaldıkça ekliyorum çok faydası oluyor