belengaz ciddi misiniz bilmiyorum ama birincisi zaten şeker çok zararlı mümkün mertebe hiç vücuduna almasın ilk iki sene, ikincisi çay kafein iceriyo ve bebeklerin vücudu kafeine karşı çok çok hassas paşa çayı dediğimiz çay bile beklenmedik etkilere sebep olabilir. Oğlum 20 aylık biz içmek isterken çok istiyo ama hala vermiyorum vermeyi de düşünmüyorum