Ali_asaf_10 ben alerjı doktotuna götürdüm alerjık bronsit 4,5 yaşında .2 senedir böyle. Once serum fizyolojık sonra cortair veriyorum hava. Günde 4 kez veriyorum kriz dönemlerinde. Bi haftada topluyor. Cocukluk cagı astımı dedi 6/7 yaşa kadar sürer dedi. Geçen yılda daha yumuşak geçiyo suan ama hala cok öksürüyor. Alerji doktoru test yapmadı 5 yaş öncesi doğru sonuç vermez dedi. Mesela polene alerjisi vardır 5 yaşında söner . Şuan şekıllenmedi dedi alerjisi. Bide dedıkı onlarca şeye cıkıyor cıkınca cokta önlem almalık değil dedi