Benim oğlumda 9 aylık olucak. 2 kere devlet hast gittik burun temizliği yapıp gönderdiler öksürmek hırıltı balgamdan yatamıyordu en son kartal şehir Hastanesi’ne gidelim dedik 4 kere hava verdiler yatıracaklardı işte hava makinesi aldık Eve geldik ciğerlerinde enfeksiyon varmış en son cekmediler bidaha geçti mi o enfeksiyon bilmiyorum antibiyotik kullandım hava kullandık bakın şimdi aklıma geldi son kontrolde hava ilaclarını azaltıp Bırakın dedi ben azaltmıştım zaten ama o günden sonra vermedim korkuyordum bronşitten başıma geldi ne yapılır neye dikkat edilir bilenler yazsın lütfen ya. Suyu kaynamış sogutulmuş petekte cam kavanozda bekletir içiririm. Terli olursa devamlı ter bezi koyar değişirim hala burnu akıyor serum suyu ile temizlerim günde 3 4 ee başka