Aaab27 çocuğun babaannesi sacmalamıs, korkusu varsa da icinden okusun yani gözüne sokmak ne ,onu bosver.
Yürümemesi normal daha , benim kızım tam 18 aylık yürüdü, 17 aylıkken ramazan ayıydı her gece sahurda iftarda dualar ederdim yani hocalara bile okutturdum ( annelik iste ) , bide ben 14-15 aylıkken doktora götürdüm her sey normal oldugunu bile bile taktım kafama. Sende istersen doktora götür kafanda soru isareti kalmaz. Benim kızım kendinden emin yürümek icin okadar beklemiş , yürüdükten sonra her gören hic yeni yürüyen cocuk gibi degil cok saglam yürüyor dedi ve gercekten hic düşme çarpma falan olmadı. Cok takma ben taktım sen takma cunku cok yıpratıcı bir surec oluyor 😬😊 hele o boş boş konusanları hiç hiç duyma