Benim bebeğim doğduğu gün bile gazliydi inanmazsiniz ama hemşireler bile dedi bu bebek ne kadar gazlı diye zaten kolik bir bebek hemşireler gelip gazını çıkarıyordu büyük insan gibi çıkarıyordu o yüzden gazlı olmasına inanırım ben bize doktor biogaia damla verdi biraz iyi geldi bide aç karnına rezene iç bide akşam yemekten sonra ic bacaklarını çok zorlamadan karnına doğru ittir çek saat yönünde 10 kere biraz bastırarak karnını ov sonra 10 kere aşağıya doğru ovup bacaklarını ittir bizde bunlar biraz gazını çıkarmasına yardımcı oluyor