alsnn Kızlar 6 gün doğum yapalı bebeğim dün gece hiç uyumadı gğn içinde ağlama krizleri oluyor ne yapabilirim
queenx alsnn gaz için erken annesi, alışamadı dünyaya. bol bol emzir kucakla 🌷 oğlumda bir hafta ağladı huysuzlandı hep meme de kalmak istedi sonra sonra alıştı. Gaz da bi 15 günden sonra oldu
alsnn Bebegimm1 aşırı emmek istiyor buda onu rahatsız ediyor bacaklarını kendine çekip kıvranıyor gaz eminm
Bebegimm1 alsnn doktorunuzdan gaz ilacı isteyin bi elinizle poposunu tutup hafif titreşim şekilde sallayın birazcık iyi geliyor yüz üstü yatırın ama yanında siz olun midesine baskı olucagı için gazını o şekildede çıkarabilir
smyycshn Gaz en erken 10.günde başlar bi yanlısınız var. Aç olabilir huzursuz olabilir ayaklarını karnına çekmesi bence sadece gazdan olmaz (aşırı gazlı 2 bebek büyütüyorum)
BarlasinAnnesi-91 smyycshn anne ayaklarını üşüttüyse sütten hemen geçmiş olabilir ben yazın doğum yaptığım halde ayaklarımı üşüttüğüm için ilk haftalarda bu sorunu yaşamıştık..
alsnn smyycshn sesli sesli gegiriyor çocuk masaj yapınca sırtına vurunca sonra rahatlıyor bnada erkn geliyor ama başka bi sorunumuz yok
BarlasinAnnesi-91 En doğalından elma yağı temin edin ayak altlarına göbek bağınız düştüyse göbek etrafına sürün ve sizde kimyon çayı içirip emzirin. 6 aylık erkek çocuğum var inanın ilk haftada sorunu bu şekilde çözdük..
Betul-polat06 alsnn canım zeytinyağı ile karnına masaj yap hafif baskılar ile doktorumuz önermişti işe yaramıştı banyo da rahatlatır. 4 aylık şuan oğlum gaz kolikti öyle öyle rahatlatırdık.
smyycshn alsnn gaz derken midesindeki gazdan bahsetmiyoruz bağırsaklarına yaptıgı agrıdan bahsediyoruz. Çocuklar tabiki sesli geğirecek beslenirken hava yutuyorlar yani
hpkr alsnn Gaz sorunları 15 gün sonra başlar diye biliyorum emin değilim. Doktorlar yenidoğan bebek ağlıyorsa doymamış aç demektir diyorlar. Memeyi tam tutamadığından ağlıyor olabilir mi sürekli