Benim oğlumda 47 günlük 4100 gram yani arada çokta bişey yok. Tam 3 kilogram doğdu. Doktorum kilo alımı iyi dedi. Canınızı sıkmayın. Benimde sütüm az. Emmek istemiyor. Çok uğraştım. Tam bir ay boyunca biberona alışmasın diye şırınga yada kaşıkla verdim mamayı. Emmeyince emmiyor. Hala yılmadım. Emzirmeye çalışıyorum.Sağınca30 cc çıkıyor halen. Bende hipp kullanıyorum. Keçi sütü bazlı olandan. Benzer hikayelere sahip olduğumuz için yazmak istedim. İçinizi ferah tutun. Bazen doktorlar gereksiz evham yaptırıyor ailelere. Misal bizim doktorumuz da kabızsa kesin tiroid dedi test istedi ve değer normalden biraz yüksek çıkınca endokrine yönlendirdi. Zeka gelişimi yavaş olur vs dedi. O gün ne yaşadığımı ben bilirim. Sakin olun. Mutlu olun. Bebeğiniz yeterli kiloya ulaşacaktır.