Merhaba kızlar, bebeğim 3.100 kg doğdu, şu an 45 günlük, doğduğundan beri meme-mama ilerliyoruz ama çok az emiyor, mama ağırlıklı besleniyor. Hipp mama kullanıyoruz 75 cc veriyorum 2 saatte 1. Bugün kontrolde 4 kg çıktı bebeğim, doktor da az kilo almış 90 cc ye çıkaralım mamayı dedi. 3 aylıkken yine az kilo alırsa mamayı değiştiririz dedi. Hipp mama dışında bebeğime sağlıklı kilo aldıracak mama markası var mı bildiğiniz, kendimi çok yetersiz hissediyorum zaten az emzirdiğim için. Ama sütüm az olduğu için bebeğim sinirleniyor memede ve bırakıyor. Çaresiz kaldım