duygusalbiranneee İnşallah eskiye göre daha iyiyiz kesinlikle reddetmiyor yiyor ama yarım tabak yediğinde doydum karnım patlatacak diyor. Boy uzuyorsa korkmayın hiç. Bır doktor söylemişti ne güzel atletik bir yapısı var ileride kalp damar sorunuyla karşılaşma riski az olur diye. O yüzden hiç takılmiyorum artık 🤗