Minikbirel 9.5 aylık oğlum sabah uyanınca ilk emziriyorum benimki biraz iştahsız o yüzden emmesine göre sağdığım sütten de 120 ya da 150 cc içiriyorum. 2 saat sonra 9.30 da kahvaltı ediyor, 12.30 /13.00 yine 120 ya da 150 içiyor. 14.30/15.00 gibi az bir meyve ya da çorba ya da yoğurt yediriyorum. Çok az yediriyorum çünkü akşam yemekte sıkıntı çıkarıyor. 17.30/18.00 de de akşam yemeği yiyiyor saat 20 de de beni emip uyuyor. Aslında ben aralarını 4 saat olacak şekilde açmak istiyorum çünkü 4 saatte acıkıyor ama demir,çinko eksikliğinden dolayı ilaç kullanıyoruz sabah akşam. Onun saatine uyabilmek için mecbur bu şekilde yediriyorum. Demirden hemen önce ya da hemen sonra yemek yediremiyorum kusuyor yoksa. Siz 3,5 4 saat olacak şekilde ayarlayabilirsiniz.