AEgemm ebruben öyleyiz tabi ☺️ inşallah bizim bebeklerimiz de sadece emerek büyürler. Zorluğundan değil de bazen mama hazırlanana kadar ya da süt ılıyana kadar ağladığında kendimi çok kötü hissediyorum