ebruben hiç üzülme canım bende çok üzülmüştüm ama ek gıdaya geçince düzeliyor bi tık Allah’ın izniyle benim kanamam hiç bitmedi birikmiş rahım de 3 ay boyunca kanamam oldu az az 3 ay boyunca emdi bebeğim ama doktor ya operasyon geçireceksin yada ilaç var onu içeceksin kanın temizlenmesi için dedi tek sorun sütunu kesebilir dedi ve kesti ilacı ıcınce mamaya döndük ama kızım anne sütüne alışmış mamayı kabul etmiyordu suan 7 aylık hala kabul etmiş değil ama içiyo bi şekilde ek gıdaya yoğunlaştım 4 buçuk aylıkken tadımlara başladım doktorumuzun da onayıyla topladı bol bol ek gıdayla ilgili şeyler izle özellikle yumurta ilikli kemik suyu ve tereyağ kullan sade kilo aldırıyo canım