Mevosa bende yaptım canım geçen gün 10 gün geçti adetim benimde çift çıktı sonra ertesi gün ilk idrarla yaptım tek çizgi çıktı sonra adet oldum birde emziren annelerin hormonlarından dolayı çift çıkabiliyo diye duymuştum inşallah seninde öyledir Rabbim gönlüne göre versin inşallah yoktur ikincide tek çıktıysa üzülme olur mu