Mevosa böyle bir şey yok hamile iseniz daha iyi beslenme ile bebeğinizi emzirebilirsiniz. Ayrıca doğum sonrası adet olsanızda olmasanızda hamile kalabilirsiniz. Ayrıca hiç bir korunma yöntemi %100 korumaz kanalları bağlatmak dışında. Her şeyin hayırlısını diliyorum hakkınızda benimde bebeğim4 aylık birbirimize dua edelim 🙏🏻