Mevosa Ocakhaziran kesinlikle. Eğer yarın hamile olmadigimi öğrenirsem cuma günü ilk işim doktor olacak
Mevosa Fatmauslu Ertugrul1022 PamukEcem PonciKom Nihankuzey babymilax tubaelif Mervesr Mammakup seldaselda28 mervezezee Yasemin000 Aybuke hllkrdmn009 Eelift incidenizzz balannesiii saRiiii 21elif Ocakhaziran ilknrsygi_1991 Elisamother Madamminia Deletedmom131 Vctry17 tubaelif Tinimini Hacerrb Hs20 Madamminia Eleven KAN SONUÇLARI ÇIKTI HAMILE DEĞİLİM ŞÜKÜR
Deniz34 Mevosa benim hamileliğimde tıpkı senin gibi oldu daha adetime 2 gün felan vardı rüyamda kız bebek gördüm sonra test alıp yaptım silik çizgi sonuç olarak bebeğim kollarımda 14. Ayındayız
gayeceee Mevosa moralini bozmak istemem ama bnm çizgim silik çıkmıştı doğru düzgün gözükmüyordu bile ama hamileydm
Mevosa gayeceee galiba ama ins Bi istisnadır test bozuktur. Bir arkadaşım doğumdan sonra adet olma döneminde test öyle yanıt vermiş olabilir dedi. O da 2 defa aynı durumu yaşadı hamile değildi ins öyle bisidir
Mevosa ilknrsygi_1991 ins değilimdir değilsem. Eğer değilsem sadaka vericem. Gözümde yaş kalmadı artık.
Ask_ikra46 Mevosa var görünüyor benimde 5 buçuk aylık kızım var bende her adetime yakın geçikince acaba diyorum hiç sevmiyorum bu durumu hep aklımda bir şüphe oluyor bizde korunuyoruz sizi duyunca korktum açıkçası daha nasıl korunabiliriz ki şaştım kaldım
balannesiii Mevosa biri tam diğerimi silik canım? Ben hamileliğimi böyle öğrenmiştim maalesef hamile olabilirsin adet olmaman hamile kalmana engel değil😔 ama sağlıkla gelsin inşallah eğer hamileysen♥️ Herkezin rızkı hazır nasılsa bu dünyada
Mevosa balannesiii ins değilimdir. evet doğan büyüyor fakat kızım çok ufak hani. hareketli olmama ragmen şuan herseye zor yetişiyorum. Yardım edenim yok malesef ailem uzak
balannesiii Mevosa doğru diyorsun cok zor benim oğlum bile 10 aylık o bile daha cok ufak Allah isteyen herkeze nasip etsin nasibimizde vardır belki bişeyler ama hayırlısı ne ise o olsun canım
Mevosa Deniz34 benim ilk bebegim 4 aylık şuan. Sıkıntı orda canım. Bir tane daha kaldırmaya bilir bünyem doğumun etkisi bile gitmedi daha. Olum kalım savaşı verdim dogururken.
Deniz34 Mevosa haklısınız biraz erken ama her olayda bir hayır vardır benim testimdede çok silik çıkmıştı kan verdim daha çok küçük dediler usg de bile görünmez dediler