Mevosa elinizdeki ile varsa ki inşallah yoktur karnınızdaki sizin canınız madem hamileysem doğuramam maalesef diyorsunuz o zaman elinizdeki bebeğinizden vazgeçin vazgeçebilirseniz... elimize alınca canlanmıyorlar ana rahmine düştüğü anda canlılar bunu biliyorsunuz elbette. Allah korusun ama karnınızdaki bebeğinizi aldırdınız ve elinizdeki bebeğinize birşey oldu o zaman ne hissedeceksiniz ? Amacım asla sizi yargılamak kötülemek değil ama sırf eşiniz ilgilenmiyor diye vazgeçmeyin bebeğinizden. Bu dünya sınav dünyası belki de sizin sınavınız Budur... ne aileler var yıllarca bebek hasreti ile yanan tutuşan onları düşünün rabbim size siz istemeden dilemeden emanetini veriyorsa onun emanetine sahip çıkın lütfen 🙏 rabbim hakkınızda hayırlısını versin inşallah