doga112 4 yumurta 1 bardak süt 1 bardaktan 2 parmak kadar eksik sıvıyag 1 bardaktan biraz eksık şeker 1 paket kabartma 1 paket vanilya 1.5 bardak un kakaosunu zevkinize göre koyun. Püf noktası ununu daha fazla koymayın lütfen. Bayağı cıvık olması gerekiyor. Böyle pişince üstü kabuk kabuk oluyor. Ayrı bir yerde de 2-2.5 bardak kadar süte 1-2 kaşık yag , 2-3 kaşık kakao 2 kaşık da şeker koyup kaynatın. İkiside sıcak olacak. Sadece ilk sıcaklığı cıksın kekin 5 dk bekleyin. Dilimleyip sosu dökün. Küçük kare borcama yapıyorm. Muhteşem ötesi oluyor