doga112 ben 3 yumurta 1 su bardagi toz sekeri ve vanilyayi iyice ciripiyorum kopuk olana kadar. Daha sonra 1 su bardagi süt yarım dan biraz fazla sivi yag koyuyorum 3 yemek kasigi kakako. Aldigi kadar un. Onlari da çırpıyorum. Daha sonra 2 paket kabartma tozu koyup cok az çırpıyorum. Firina atiyorum. Cikarinca kek 2 dk duruyorum soguk sut ile ıslatiyorum. Uzerine de cikolata sosumu sicak döküyorum misssss