Merhaba05 benim bebeğim küçük sizinkinden ama şöyle bir hikayemiz oldu. Bebeğimin iştahı yoktu kilo almıyordu ve yemiyordu diş döneminde ekmek yiyordu veriyordum. Sonra salatalık yemeye başladı. Salatalığı küçük parcalayip önüne koydum eliyle yedi. Çorba içmedi kaşığı tutmak istedi tamam sen iç dedim beraber tutarak ağzına götürdük. Köfte seviyordu küçük küçük yapıp önüne koydum kâh yedi kâh yemedi. Yemek istemediyse zorlamadim zorla hiç yemek yedirmedim. Ne seviyorsa istiyorsa yedi hazırladıklarımı besleyici yapmaya dikkat ettim her öğün için 2-3 çeşit hazırlıyordum sonra iştahı düzeldi şimdi çatala batırıp köfte,yumurta yiyor. Parmağına makarna batırıyor bunu deneyebilirsiniz.Oyun gibi yapıp yiyebilir . İnşallah işinize yarar ,sağlıkla büyüsün 🌸