14 aylık bebeğimi hep ben yedirdim. Ek gıdaya çatalla ezerek başladım hiç püre kıvamı vermedim hep çiğnemeye teşvik ettim. Şimdi son 2 haftadır kendi yiyebileceği şekilde parçalar hazırlayıp tabağını önüne koyuyorum önce biraz anlatıyorum bu peynir, bu zeytin, bu köfte, bu pancake vs. Gibi. Çatalı böyle batırmalısın, ağzına götürüp çiğnemelisin vs. Gibi
Ama önce inceliyo sonra mıncıklıyo yiyecekleri tabaktan çıkarıp mama sandalyesi masasına koyuyo bazen tabağı komple masaya ya da yere deviriyo arada bir ağzına 1-2 lokma atıyo ama önüne koyduğumun 3te 1 ini anca yiyo geri kalan hep ziyan. Ve aç kalıyo. Aslında BLW yapmak gibi bi niyetim yoktu ama geçen gün restoranda 6 yaşında bi çocuğa yemeğini full annesi yedirdi onu gördüm öyle olsun istemediğim için kendi becerisini geliştirsin istediğim için bende yavaştan önüne koymaya başladım. Çorba, yoğurt tarzı şeyleri hala ben yediriyorum. Sormak istediklerim şunlar; bu durumda yeniden yemek hazırlayıp ben yedirmeli miyim? Yoksa bi sonraki öğüne kadar bekleyip gene tabağı önüne mi koymalıyım? (Yediği 3-4 lokmayla durunca çok üzülüyorum aç diye) bide bu keşif dönemi geçici mi zamanla karnını doyuracak kadar yemeği öğrenir mi? Yoksa baştan ben yedirdiğim için geç mi kaldım önüne koymak için?