Elif_mihra Mudanya da oturuyorum merkez üssü burasıydı zaten ,Yalova depreminde ablamı yeğenlerimi kaybetmiş ve yaşamıştım o depremi ,şimdi de en ufacık sarsıntıda elim ayağım dolanıyo ,4 aylık kızım bile ağlamaya başladı birden deprem olunca
berikomoms apopot bizimde kendi evimiz müstakil 2 katlı. Mesela malzemesinin herşeyin kaliteli olduğundan eminiz ama yinede can havli dediğiniz gibi. Hâlâ çıkamadım mesela evime yan tarafa 1. Kata indim kayınvalidemde duruyorum sanırım eşim gelmedende eve giremeyeceğim
Bugleminannesi28 alparslan1_ bursa ve Balıkesir arasında bursaya bağlı ilçedeyim Hissettim ama anlamadım çok rüzgar vardı herlade pencereye rüzgar vurdu dedim meğer bardaklar tabaklar tıkır tıkır etmiş avizelere bakınca anladım. 3.kattayim bide ama hava soğuk diye dışarı çıkmadım bebeğimle Bursa Mudanya 5.1 Susurluk tada 5.0 olmuş Süreklide devam ediyor bildirim aliyorum gemlik korfezinde 2-2.6 qrasi
Mtbuaaa alparslan1_ Bu kadar şiddetli bir depremi hissedenler varken hissetmeyenler nasıl hissetmez anlayamıyorum. Tekirdağdayım arkadaşlarım koltuklar kapılar gitti geldi diyor ben nasıl hissetmedim bilmem Elimizi kolumuzu bağladık istanbul depremini bekliyoruz allahım beterinde korusun hepimizi 😒
apopot Mtbuaaa denizde olduğu için kıyıda yaşayanlar daha çok hissediyor heralde. Benim evime deniz 100 mt mesefede ve bize 16 km açıkta olmuş deprem öyle olunca daha çok etkiliyor sanırım
Beasey alparslan1_ ayyy Allah’ım rabbim daha betirinden korusun bizleri evlatlarımızı uykuda yakalandık bizde 2 buçuk yaşındaki kızım bile yatağın sarsıntısı dan dolap seslerinden anne gidiyoruz diye korktu rabbim yasatmasin bidaha aklıma bian doğuda olan deprem geldi biz buna korkuyoruz onlar o gece neler yaşadı diye Allah’ım sen koru ….