Sweetson bende böyle düşünüyorum hiç kimse sesini çıkarmıyor hatta bizene diyor, illaki Müslüman olmaya gerek yok insan olsak yeter, ama malesef orda Müslüman kardeşlerimiz can verirken biz hiç bişey olmamış gibi devam ettik, zulme sessiz kalan dilsiz şeytandır diye söylemiş Peygamber efendimiz, ordaki bebeklerin cocuklar ın ahını çektirir Allah o yüzden şaşırmıyorum bizi bekleyen felakatlerin gelmesine