Eleven Rota 2. Dozu dün vurulduk aynı zamanda 4. Ay aşıları da yapıldı. Aşıları yapıldıktan sonra biraz uyku hali oldu ama gece çok huzursuzdu. Hep ağladı uykuya dalmakta çok zorlandı. Sürekli ateşi var mı diye kontrol ettik hiç ateşi yükselmedi ama gece biraz zorlandık 😊 şu an huzursuzluğu yok sadece gece pek uyuyamadığı için şu an uyumak istiyor. Her çocuk aynı olmaz bizim gibi geçecek gününüz diye bir şey yok. Siz sabırlı olun ilgilenin yeter 😊