Merhaba arkadaşlar kızım 3 ay 8 günlük bugün sabah 10 da rota virüsü aşısını yaptırdık eve geldik geldiğimizden berri uyuyor uyumak istiyor doğru düzgün emmiyo aşırı huzursuz uyanık kaldığında ağlıyo sizde nasıl oldu yaptıranlar lütfen beni bilgilendirir misiniz?