sedaveasel ilk cocugumda her yemeğe kimyon katardim demler içerdim çok faydasını gördüm.
İkinci çocuğumda asla fayda etmedi kimyon aksine daha da gaz yaptı hem bana hem çocuğuma .
Küçük olan da gazdan durmuyordu hiç 10 günlükken acillik olmuştuk artık çatlıycaktı çocuk gazdan 1 aylıkken kontrole götürdük meğer yavrumda süt ve süt ürünleri alerjisi varmış ( aşırı gaz,mukuslu kaka ,günde 1 -2 kez kusma da vardı bunları söyledik doktora) şimdi 3 aylık ben diyet yapıyorum paketli gıda süt ve ürünlerini içeren hiç bişey yemiyorum içmiyorum ayriyeten doktor raporlu mama çıkarttı günde 1 kez de mama veriyorum suanlik düzeldi çok şükür .
Ayrıca d vitamini ne kullanıyosunuz acaba ?
Büyük oğlumda sağlık ocağının verdiği monoviti kullanıyoduk yine aynı sekilde çocuk çatlıycaktı artık ağlamaktan gazdan 10 gün kakasını yapamadığı oluyodu meğer d vitamini dokunuyomus 1 hafta vermedim baktım çocuk düzeldi hemen d vitaminini degistiridik.