sedaveasel merhaba, benim bebeğim de 1,5 aylıkken başlamıştı gaz problemi. Öncelikle geçici bir süreç olduğunu bilin. Sancısı olabilir ve bu yüzden uzun süren ağlamalarla karşılaşabilirsin, sakinleştirmek için sevdiği pozisyonlarda tutabilirsiniz. Ben bir elimin avucuyla başını kavrarken diğer elimin avucuylaa da kalçasını kavrayıp hafif yukarı aşağı sallar gibi yapınca hemen susardı. Bu pozisyon anne karnı hissiyatı verdiği için güvende hissettiriyormuş. Haricinde doktorumuz piyasadaki damlaların pek işe yaramadığını söylemişti ve taneli karanfil çayı tavsiye etmişti. Sabah öğle akşam 1 çay kaşığı kimyon çayı vermiştim çok faydasını gördüm. 3. Aydan sonra geçti zaten gaz problemi. Bebeğiniz biraz daha küçük tavsiye ne kadar masum gelirse gelsin gelen tüm tavsiyeleri doktora danışarak yapın lütfen. Sağlıkla büyüsün süreç sizi korkutmasın