Allah hepimizin yardımcısı olsun kızım 14 ayı doldurdu 3 gecenin toplamı 6 saat anca uyumuşumdur. Doktorumuz melatonin hormonu başladi oda bir işe yaramadı artık isterseniz avil diye bir şurup uyku yapıyor onu deneyin dedi. Ama çocuğa ilaçta vermek istemiyorum. Çıldırmak üzereyim başım ağrıyor beni gören ne oldu sana diyor gözlerim kan çanağı benden başkasında asla uyumaz psikolojim bitmiş durumda