Merhaba haftalardır kızım geceleri uyumuyor 16 aylık yerine koyuyorum kalkıyor ya hemen yada 1 saat sonra çok çaresizim ağlaya ağlaya yazıyorum bu postu dayanamıyorum artık oturduğum yerde uyuya kalıyorum gündüzleri. Yatırmadan önce karnını doyuruyorum , altını alıyorum suyunu içiriyorum. Yok ne yaparsam yapayım olmuyor. Allaha dua ediyorum artık bana 2. Çocuğu nasip etme diye. O kadar zordayım. dengem şaştı psikolojim bozuldu hiç iyi değilim arkadaşlar. 3 haftadır toplasanız 48 uyumamışımdır. Pedagogla görüşmeyi düşünüyorum faydası olur mu bilmiyorum yemin ederim çok kötüyüm. Sabrım kalmıyor enerjim zaten yok. Çok bunaldım huy mu etti bu şekilde uyumayı aklım almıyor ne olur bana fikir verin.