Erkvam bana eğer sorun olursa ararlar aranmadıysanız sorun olmaz dendi. Bir hastanede alındı doğumdan sonra bir de 5günlükken sağlık ocağında alındı. Biri sma taraması biri de diğer genetik rahatsızlıklar içinmiş. 16aylık hala sonucu bilmem. Bir aşıya gittiğimizde sorun yokki aramamışlar demişti hemşire.