Kanz bistro aldık, kademeli, açılıp kapabiliyor. Bebeğim çok hareketli. Sağlam bir şey olsun istedik. Gayet güzel kullanışlı, bebeğimde oturuyor. Biz çok kullanıyoruz. İnşallah ikinci çocuğuma da bu sandalyeyi kullanacağım. Dayanıklı malzemesi falan bizi tatmin etti. İkinci el temizini bulursanız alın derim. Ama ilk çocuğunuzsa sıfırını alıp bizim gibi ikinciye de saklayabilirsiniz