Kızlar şimdi biz bu ay mama sandalyesi bakacağız inşaAllah. Araştırdım kendimce baya. Bi pahalı olan modeller var baya kademelerinin olduğu. Bir de uygun olan modeller var plastik daha hafif düz ve işe yarayan ürünler. İlk bakarken tabi annelik hevesi o pahalı olanları çok beğendim bir sürü de özellikleri falan var diye. Sonra çevreme sordum biraz daha yorumları okudum çok para vermeye gerek olmadığını düşündüm. Eşim ve ben en fazla bin tl verelim dedik yani uygunlara sıcak baktık. Her neyse sonra sahibinden uygulamasına öyle bir bakınayım dedim mama sandalyesi yazdım yakın çevremde baya bu pahalı olanlardan satan var ikinci el. Baya da temiz duruyorlar gidip görmeden almam zaten ama mesela bin tl ye o pahalı olanlardan bir sürü var. Çok yer kapladığı için işi biten satıyor anladığım kadarıyla. Çok satan olduğu içinde fiyatlar uygundu baya satabilmek için. Hele bazıları baya temiz kullanmış ayaklarının poşetlerini bile daha sökmeyenler var. Bebek minderini hiç kullanmadık diyenler var. Ben kullanırım o minderi henüz 5-6 ay arasındayız çünkü. İşte hâl böyle olunca e madem bin tl veriyoruz bunlardan temiz olanlardan alalım ikinci ol nolcak dedik. Sizce alınır mı siz olsaydınız alır mıydınız? Bu zamana kadar ikinci el hiçbir şey almadım da ondan soruyorum.