Yeniann3 eski post ama olsun
2 spinal sezaryen oldum ikisi de çok iyi geçti. Bel ağrısı falan olmadı. İlkinde birazcık oldu o da anestezi doktorunun dediğine göre kendimi kastigim için. İkincide kasmamaya çok dikkat ettim hiç doğum yapmamış gibiyim diyebilirim her anlamda. Çok şükür.