Yeniann3 İlk doğumum epidural oldu. Belden uyuşturma. Ameliyat anım zor olmadı iyidi fakat sonrasında çok fazla ağrılarım oldu. Ayağa kalkmam bile 10 günü bulmuştu. Baş ağrısı bel ağrısı onlar zaten geçmek bilmedi. Şimdi 2. Doğumum olduğu için 2 çocukla böyle ağrılarla ne yaparım diye düşünüyorum. Sizler nasıl tercihte bulundunuz ?
Kepekekmegi Yeniann3 genel anestezi aldım mükemmel geçti doğumdannsonra yok denecek kadar az ağrım oldu 2. Gün ayaktaydım 4. Gün de dikiş ağrılarım tamamen geçmişti
sweetangell Yeniann3 benimde epidural olmuştu çok şükür çok rahat geçirmiştim . Hastanemin etkisi varmıydı bilmiyorum ama düzenli olarak ağrı kesicilerim verilmişti 2 gün kalmıştım hastanede pek ağrı hissetmedim sadece uzanıp tekrar kalkarken biraz zorlanıyordum o da 10 güne toparlamıştı
NEG Yeniann3 bende epidural oldum ilk iki üç gün gerçekten zor geçti fakat annem ve kayınvalidem yardım ettiler süreci öyle yürüttük. Yardım isteyin yükünüz hafiflemiş olur
smay Yeniann3 merhaba bende epidural anestezi yaptırdım normal doğum için a olmadı sonra spinal anestezi yaptırdım sezeryan niye ikisini yaptirlar hâlâ aklım almıyor o ayrı konu..ama hiç öyle etkilerini görmedim. Şuan yeni bel ağrılarım oluyor arada genel anestezi yapmıyorlar zaten yasak demişlerdi bana.
okuyor Yeniann3 iğne tutmadığı için genel anestezi verdiler. Allah kimseye yaşatmasın. Benim için sonrası , anesteziyi atmak çok zordu. Sürekli öksürmek , karnının acısı, berbat. Gözünü acamadan yürütmeye gelmeleri… Allah herkese kolay doğum nasip etsin.
selinismail1 Yeniann3 ben ilk doğumda epidural doğum oldu doğum anım olsun sonrası olsun ne agrı ne bişey oldu çok şükür nazar degmesın çok memnunum bende bişeylık olmadı insanına göre değişir o
emineveminigi Yeniann3 iki dogumumda epidural oldu cok rahattim hem ameliyat sırasında hem sonrasında ama bünyeye göre degisir sonucta bir tecrubeniz var ve size iyi gelmedigini soyluyorsunuz isterseniz genel anestezi olun
Senanury Yeniann3 Bende epidural oldum benim de çok rahattı sadece sezeryan sonrası kusmam oldu belki bünyeyle alakalı bir durumdur
smay Yeniann3 bebek için tehlikeliymis ona yan etkileri yaşıyormuş ondn dediler bana . İstemiyordm zatn genel anestezi diğerlerinin de ondan farkı yok yada bnm bünye kaldirmadi sersemledim kaç saat.
Kullanici Yeniann3 ilk cocugumda epidural vurdum ama etki etmedi normal dogum oldu (bel agrisi kaldi bana). Ikinci cocugumuda normal dogurdum
HunnyBunny Yeniann3 spinal oldum. Hiç ağrı çekmedim. Hiç yatmadım. Yanş bana çok iyi geldi. Hemen ayaklanmıştım