motherofLeyla nalangb 3.ayında memeyi tamamen bıraktı, biberona alıştı çünkü. Sonra bi süre sütümü sağarak verdim az çıkıyodu ama bi damla bile olsa sağıp veriyodum bi süre sonra onu bile istemedi midesi bulandı öğürüyodu hep sütümü verince
tmtalya busracimnaber uyanmazsa da zorlayın bir çok bebek uyanmiyor ama beslenmesi lazım.migdesi henüz çok küçük uzun süre aç kalması iyi olmaz.