Kilosu iyiyse sakın mamaya geçmeyin tabi sütünüz konusunda sorun yoksa. Ben 1.aya kadar geceleri 3 saatte bir emzirdim. ( gündüz 2 saat)
Uyanmıyorsa üstünü çıkardım altınu açtım ıslak mendille sildim uyandırdım :) ilk 1 ay önemli bence sonra zaten 5 saate çıkıyp