Ardeninanesi Babybird ekmek sadece sabah 2 dilim yiyorum reçel tatlı falan asla yemiyorum yumurta ağırlıklı. Hamur işi yemiyorum olursa da çok çok az ucundan tadına bakıyorum. Yemekleri susuz yemeye çalışıyorum bol yeşillik salata bol su. Birde egzersiz yapmaya başlarsam tamam olacak
feyzaninemresi Babybird benim oğlum da 2 buçuk aylık ben de emziriyorum, hem süt üretimini destekliyor hem tok tutuyor 75ten 67ye düştüm ben 🥰
Ayferde minikailem01 5 6 aydan sonra süt yağlanıyor kendiliğinden emzirerek veriliyor birde çocuk hareketlendimi stres koşuşturma açlığını Bile unutturuyor insan
Dorukunannesifatihinbitanesi minikailem01 bol bol su ,bol bol bebisle kucaklaşma her işi birlikte yapma 😄 bol hareket 64 il doğum yaptım su an 52 kg
rumy007 minikailem01 52 ile hamile kaldim 61 ile doğuma girdim çıktığımda 56 şimdi 54. Bisey yapmıyorum hareket en önemlisi ve bol su
ebrarb7 64 ile hamile kaldım 78 ile doğuma gittim doğumdan iki gün sonra 70, 2 ay sonra da 66 ya düştüm ama sinirden stresten sürekli yiyorum tekrar bir 67-68 e çıktım napicam bilmiyorum nasıl gidecek bu kilolar 😔
feyzasmother Melikenl ahahah😄 Bende aynı öyle oldu nasıl vericem diye düşünürken kolik bebeğim sayesinde 1 ayda 10 kilo gitti
Catlakbiranne minikailem01 Hiçbir şey Kolik gaz yürüme derken aldı kilolarımı gitti oğlum biraz alabilsem bende keşke
Fey minikailem01 2. Doğumumda diyetisyenle baya iyi kilo verdim aynı listeler duruyor 3 aylık olsun bebiş o listelerle vermeyi düşünüyorum
Egemeneslihan Busragokceberra neler yapiyorsunuz nasıl verdiniz bende diyete ve spora başladım 4 aylık kızım var
Busragokceberra Egemeneslihan Sütü ne zaman biraktiysam o zaman başladım.Diyet de şeker hamur tuz yok.Sporu da nisandan beri yapıyorum haftanın 6 günü
Fey Egemeneslihan paylaşayım ama ben mide ameliyatlıyım o yüzden ona göre yapılmış listeler size bu ne be şeklinde gelebilir🤣 insafsız diyetisyen diye düşünebilirsiniz🤭