Aslananne1 gece 3-4 arasında bir defa, 5-6 arasında da bir defa mama için kalkıyor. Rüya öğünü yapıyor onu da. Uyanmadan, uykusunda içiyor yani. Kalkıyor dediğim fe uykusunda mama diye sayıklıyor ya da mıkırdanıyor da öyle anlıyorum 😂 yine 3 aylık olduğundan beri o uyanmadan rüya öğünü yapardım hep. Bir süre sonra alıştı sanırım biberon ağzına değdiği anda uykuya geri dönüp uykusunda içiyor mamasını. Ha benim uykum bölünüyor mu bölünüyor o ayrı tabi 😒