ikiaslanannesi 14 ay 4 günlük. Normalde her öğünü çok güzel yerdi ama bugün katı olan hiçbir şeyi yiyemedi.
Sabah yumurtalı ekmek yaptım yemedi ki çok sever. Yemeyince tarhana çorbası yaptım onu içti.
Öğlen çok az pankek, yine çok az brokoli ve havuç yedi. Çok iyi haşladım ve çok yumuşaktı.
Akşam da tavuklu pilav yaptım ama onu da yemedi. Tahin pekmezli, muzlu ve armutlu muhallebi yaptım ben de onu yedi. Az önce mamasını içti ve gece uykusuna geçti.
Normalde iyi yediği için böyle olması beni gerçekten üzüyor. Dişler zorluyor sanırım çünkü çiğneyemiyor 🥹