Rabisss malesef bizim burda her eczane farklı telden çalıyor. Kimi 60a satarken kimide 85 e satıyor. Daha 2 gün önce nöbetçi eczaneden mecbur kalıp alınca 85 liraya similac 800 gr lık aldım kii bir hafta anca yetiyor. Allah yardımcımız olsun bebeklerimiz aç kalmasın diye herşey yapıyoruz ama bu kadar uçuk fiyatların olmasıda çok saçma.