dugmeninAnnesi dugmeninAnnesi 1 hafta önce similac 2 800 gr mamayı 70 tlye aldım 2 gün önce 80 tl Ankara Çağdaş markette sadece arklı şube . İnternete baktım 86 tlye satan var. Bu kadar Allahsızlık olmaZ. Çocuklarımızın rızkıyla oynuyolar ve bir Allah kulu bunu denetlemiyo. Yeter artık üstümüzden besledikleri asalaklar. Benim ülkemde benim benim komşum çocuğuna alacağı mamanın parasını düşünüyo. Güya savaştan kaçıp gelenler resmen tavşan gibi ürüyolar ya. Çıldırmamak elde değil. 160-170 tlden bahsediyosunuz aklım almıyo. Bu hükümet bu kadar mı kaybetti kontrolünü ? Bu konuda bi şey yapmamız lazım. İlk zamlanma başladığında Kipa markette aptamil büyük boy 150 tlydi aynı mama aynı gramaj Ebebek’te100 tlydi . Resmen 80’lerin karaborsasını legal şekilde yaşıyoruz. Cimer , bimer nereye yazılcaksa yazalım artık insanlar cinnet noktasına geldi.