Begonvil__ Meryy benimde miyom var o büyümesin diye verdi diğer doktor rahim toparlaninca miyom normal sınırına dönmüş deyince bıraktım valla bende 🤷
Deletedmom_79 Meryy diğerlerinde olan östrojen hormonu bu ilaçta yok o yüzden lütfen ara vermeden içmeye devam et. Kanaman ilk bir sene zaten dengesiz olacaktır ilaçla alaksı olduğunu sanmıyorum
Meryy Deletedmom_79 suan devam ediyorum hala kanamama cok azaldi ama peceteye sildkce geliyor. İlk baslarda cok yogundu
saremom687_ Benim de kullanmaya başlayalı 12 gün oldu. Adetimin 2. Günü kullanmaya başlamıştım normalde adetim 7 gün sürer biter ama bugün 11 gün oldu daha bitmedi galiba bu hap yapıyor.