Bence kullanma. Bende o ilaç yüzünden aynı sebepten 4 farklı doktora gittim en sonunda kendi doktorum dedi ki sürekli kanama yaptığı için rahim duvarını inceltiyor ve bir süre sonra ilacı bırakıp hamile kalmak istersen kalamayabilirsin çünkü bebek rahim duvarına tutunamayıp düşüyor demişti. Bebeğin 6 aylık olunca ek gıdaya geçince başka bir doğum kontrol hapıyla devam edersin demişti Bende bıraktım ama başka bir ilaç kullanmadım geçenlerde yarım kalan kutudan yine bir deneyeyim diye kullanmaya başladım 3 gün sonra yine kanama yaptı hemen bıraktım.