kahrolsunDunya birinsan14 evet bizde öyle tabagimiza atariz acıyı ama annem sürekli onlara da ver diyo ama cocuklarda yemiyo
birinsan14 kahrolsunDunya azar azar atıyorum ben ama hiç değil. Sadece biz acılı sevdiğimiz için tabağımıza fazladan koyuyoruz. Böyle böyle alışacak çünkü. Ama siz acı yemiyorsanız hiç alıştırmaya uğraşmayın
sonbezbukucu bende kekik nane kimyon kullanıyorum. bir iki kez karabiberli birşey denedi hemen attı ağzından ve anında pişik oldu 🤦♀️ biraz daha büyüyünce denersiniz daha çok ağız tatları değişecek
Marbling35 kahrolsunDunya yulafi cok seviyo suda pisirip muz tarcin birazda pekmez yapip kahvalti öğünü olarak veriyorum yada muhallebi yapiosam da koyuyorum ama yulafla ilk denedigimde asureyi andiran bi tadi vardi